Røde Kors Butikken Højbjerg

Butikken på Oddervej er vores ”næstnyeste”. Den flyttede i oktober 2014 over på den anden side af Oddervej. Butikken ligger på det lille butikstorv og har fået nyt og indbydende inventar og har fået fordoblet butiksarealet.

Nu har vi endnu mere flot tøj, bælter, tasker, smykker, nips og sko. Vi har et stort udvalg af sommer- og vintertøj til både kvinder og mænd, piger og drenge, og du kan finde noget til både hverdag og fest, og til sjove begivenheder. Alt bliver gennemgået, og tøjet bliver selvfølgelig både vasket og strøget, inden det kommer på bøjle eller lagt på hylder i butikken. Derudover har vi flotte, nye hjemmestrikkede ting, som frivillige strikker til vore butikker i Aarhus.

Kig ind – det koster ikke noget, og skulle du finde lige det du skal bruge, ja så koster det ikke ret meget mere.

Husk at det er unikaer der er i butikken, ”så ser du noget du kan li’, så køb det.
I morgen har vi det måske ikke længere.”

Butikken har ca. 30 frivillige, der sørger for at butikken kan holde åbent når du har tid til at kigge ind, mandag - lørdag.

Bybus nr. 18, samt nr. 100 og 103 holder lige udenfor butikken.

PS: Møbler finder du i Røde Kors butikken i Egaa Center-Øst, og bus nr. 100, 121, 122 og 123 holder udenfor på Grenåvej ved Egaa Center-Øst.

Røde Kors butikken Højbjerg
Oddervej 56