Røde Kors Aarhus indkalder til generalforsamling 2021

03. februar 2021

Årets generalforsamling nærmer sig.

2020 har været er helt særligt år. Covid-19 har sat sig præg. Covid-19 har medført nedlukning af aktiviteter og opstart af andre. Covid-19 har ikke fjernet medmenneskeligheden. Røde Kors får fortsat store donationer til vores genbrugsbutikker, og vi har i dag flere engagerede frivillige end for ét år siden.

Covid-19 påvirker også vores generalforsamling. Vi er nødt til at holde denne online. Generalforsamlingen vil foregå via TEAMS. Når du har tilmeldt dig, vil du modtage yderligere information om, hvordan general­forsamlingen gennemføres.  HUSK TILMELDING SENEST 18. FEBRUAR på https://mitrodekors.dk/gftilmelding

På generalforsamlingen vil vi fortælle om året, der gik og planerne for 2021, og du kan allerede nu læse årets beretning her på siden.

Vi håber, du vil deltage og fortælle os om dine ønsker til Røde Kors Aarhus.

Har du ikke mulighed for at deltage i generalforsamlingen, er du meget velkommen til at sende dine spørgsmål og kommentarer til Røde Kors Aarhus på aarhus@rodekors.dk eller direkte til formand Knud Aarup knudaarup@outlook.dk. Vi vil hurtigst muligt vende tilbage med svar. Du er også velkommen til at ringe til formand Knud Aarup på telefon 2132 8184.

Årsmøde 2021

Når vi ikke kan mødes i Frivillighuset til generalforsamling i år, vil vi i stedet invitere til et årsmøde, så snart udviklingen i pandemien tillader det. Vi håber, årsmødet bliver holdt i løbet af sommermånederne. På årsmødet vil du kunne møde bestyrelsen og drøfte Røde Kors Aarhus nu og i fremtiden. Vi udsender invitation, så snart det er muligt.

Vel mødt til generalforsamling – og årsmøde senere på året.

Røde Kors Aarhus

______________________________

Indkaldelse

Generalforsamling 2021

Røde Kors Aarhus indkalder hermed til ordinær generalforsamling

Torsdag den 25. februar 2021 kl. 19.00

Mødet foregår på TEAMS. Husk derfor tilmelding senest 18. februar.

Dagsorden i henhold til vedtægterne:

2. Beretning om afdelingens virksomhed
  3. Fremlæggelse af det reviderede regnskab til godkendelse
  4. Afdelingens planer for det kommende år
  5. Indkomne forslag – Skal være bestyrelsen i hænde senest 10 dage inden generalforsamlingen. Forslag sendes til aarhus@rodekors.dk
  6. Valg af:
    1. Formand