Røde Kors Aarhus søger førstehjælpsinstruktør

10. maj 2021

Har du styr på din ABC? Kender du førstehjælpens fire hovedpunkter? Kan du formidle i øjenhøjde og er du certificeret førstehjælpsinstruktør? Så kig lige her!

I Røde Kors Aarhus har vi stor efterspørgsel på vores førstehjælpskurser. Derfor søger vi lige nu certificerede førstehjælpsinstruktører til at indgå i vores team af undervisere. Afdelingen udbyder primært færdselsrelateret førstehjælp, hvorfor de fleste kursister er helt unge. Du skal derfor kunne formidle til og møde denne målgruppe i øjenhøjde.

Udover færdselsrelateret førstehjælp kan der også være mulighed for at undervise andre hold f.eks. grund- og udvidede kurser eller førstehjælp til børn.

Som førstehjælpsinstruktør i Røde Kors bidrager du til Røde Kors’ mål om, at alle skal kunne førstehjælp. Derudover er førstehjælp én af Aarhus-afdelingens indtægtsgivende aktiviteter. Du bidrager derfor også til afdelingens sociale arbejde i kommunen.

Stillingen er lønnet i henhold til Finansministeriets lønsats for timelønnede undervisere.

Lyder det som noget for dig? Du kan læse mere via linket herunder.

Førstehjælpsinstruktør til Røde Kors Aarhus