Frivillige blev takket for deres indsats i 2022 til hyggeligt nytårstaffel

27. januar 2023

I går, d. 26. janaur, var alle frivillige i Røde Kors Aarhus inviteret til årets nytårstaffel i Frivillighuset. Vi ville nemlig gerne fejre og takke de frivillige for deres store indsats i 2022.

Over 50 frivillige mødte op til en festlig og hyggelig eftermiddag, som startede ud med, at formanden for bestyrelsen i Røde Kors Aarhus, Lars Bundgaard, bød alle de frivillige velkommen og takkede dem for året, der er gået.

Senere blev der sunget fællessang, drukket champagne og spist lækkert mad. Eftermiddagen bød også på en quiz om begivenheder fra 2022 i Røde Kors Aarhus, hvor der var gode præmier fra nogle af byens virksomheder på højkant. De fine præmier var sponsoreret af Aarhus Jazz Orchestra, Musikhuset, Teatret Svalegangen, LaCabra, EmmaEmma og AroS.

Endnu et stort tak til alle de frivillige, som hver dag udfører et stort og vigtigt arbejde. Vi glæder os til endnu et år i frivillighedens tegn.