Juletræsfest med gaver og hyggeligt samvær

21. december 2022

I går, tirsdag d. 20. december, afholdt vi juletræsfest i frivillighuset, hvor vores familienetværk og Qnet blandt andet var inviteret.

I december har vi fået en del donationer fra f.eks. Vero Moda, AGF og private personer. Vi havde derfor en masse ting, som vi gerne ville glæde nogle andre med. Donationerne blev pakket ind og givet ud til de besøgende, som tog imod gaverne med smil og søde ord.

Fra Vero Moda modtog vi alt fra tøj til legetøj, som personalet i Vero Moda havde fundet frem fra gemmerne. AGF var kommet med forskellige overskudsvarer fra deres sponsorer, så der var både vaskemiddel, kaffe, nødder og chips, som særligt glædede de voksne. Flere forskellige private personer havde doneret ting som legetøj, lego, bamser og brætspil. Vi er meget glade og taknemlige for de fine donationer, som helt sikkert falder i god jord hos familierne i juletiden.

Eftermiddagen bød på masser af julehygge, og både børn og voksne kunne nyde æbleskiver, kaffe og saftevand. De fremmødte havde mulighed for at klippe og klistre julepynt, mens de hyggede sig i hinandens selskab.