Kom til markedsdag og pop-up genbrugsevent i Tilst

02. september 2022

Torsdag den 15. september fra kl. 12 til kl. 17 står Røde Kors Aarhus klar med åbne arme, underholdning og en masse genbrugsguld i Tilst.

På dagen har du rig mulighed for at høre mere om Røde Kors’ indsatser, historie og frivilligt arbejde.

I denne forbindelse medbringer vi underholdning i form af en konkurrence. Måske bliver du den heldige vinder af et førstehjælpskursus eller et gavekort til en Røde Kors-butik. Om du vinder eller ej, så er der gode chancer for at blive lidt klogere på Røde Kors.

Når du kigger forbi, vil du også have mulighed for at prøve vores VR-briller. Med brillerne på, kan du, på en ny og livagtig måde, opleve nogle af de steder ude i verden, hvor Røde Kors yder nødhjælp. Med ét, kan du befinde dig midt i en krigszone og gå rundt i en by, der er bombet. Du kan opleve, hvordan livet i en flygtningelejr er og få fortællinger herom med videre.

Er du i shoppehumør? Gå på opdagelse i nostalgiske trends, former og farver. Vi har nemlig fundet de bedste retro- og vintagefavoritter frem til pop-up butikken.

Når du handler hos os, støtter du Røde Kors Aarhus’ sociale hjælpearbejde for sårbare og udsatte borgere i Aarhus.

Hold dig opdateret om eventet og få en teaser eller to på Røde Kors Aarhus’ sociale medier; Facebook og Instagram.

Det foregår ved Røde Kors-butikken i Tilst.

Ses vi til en hyggelig markedsdag den 15. september?