TAK Aarhus

02. oktober 2023

I Aarhus gik vi i år 422 ruter og indsamlende 622.000 kr. 👏

Det samlede beløb er indtil videre 225.000 kr. mere end sidste års indsamling. Vi mangler dog lige optællingen af nogle få indsamlingsbøtter, men det tyder på en ny indsamlingsrekord! Vi kan slet ikke få armene ned over det store engagement i Aarhus Kommune.

Dette års succes har ikke kunne ladet sig gøre uden alle vores seje frivillige, der brugte deres søndag på at gå i en god sags tjeneste. Tusind tak til jer alle! Vi er meget stolte og rørte over den store opbakning, som I har vist os.

En stor tak skal også lyde til vores frivillige indsamlingsteam. De har tænkt i nye og innovative baner, der har vist sig at virke. Det er dybt imponerende hvad I har formået og I kan godt klappe jer selv og hinanden på skuldrene. I har lagt et stort arbejde i at lave aftaler med byens erhvervsdrivende, der har udløst en række flotte præmier, som de frivillige indsamlere er med i lodtrækningen om at vinde. Derudover har I formået at hverve en masse seje aarhusianske gymnasielever, som har dækket hele 40% af ruterne.

❤️ TAK ❤️