Støt- sammen kan vi hjælpe flere

02. december 2021

Uden dig kunne vi ikke hjælpe sårbare og udsatte borgere i Aarhus Kommune. Derfor vil vi gerne gøre det nemt for dig at støtte vores arbejde i lokalsamfundet. Vi gør løbende opmærksom på, hvordan du kan være med til at gøre en forskel. Du har sikkert læst: bliv frivillig, bliv medlem, handl i vores butikker, del budskabet.

Der er nu også mulighed for at støtte afdelingen økonomisk med et engangsbeløb. Vi har nemlig gjort det let for dig at donere et valgfrit beløb til Røde Kors Aarhus.

Donationspostkort i genbrugsbutikkerne

Vi har netop præsenteret donationspostkort i vores syv genbrugsbutikker, som gør det nemt og bekvemt at give lidt ekstra til Røde Kors Aarhus’ indsatser.

Konceptet er enkelt. Ønsker du at støtte Røde Kors Aarhus’ arbejde i kommunen, så kan du gøre det, når du alligevel har kort/kontanter/mobilepay fremme i butikken. Du vælger det beløb du gerne vil donere, afleverer donationskort(ene) ved kassen, hvor beløbet bliver lagt oven i dit køb. Du skal altså kun have betaling op af lommen én gang.

Gør du brug af kortene har vi gjort det muligt at donere 25 kroner og 50 kroner, men du er selvfølgelig velkommen til at mikse og matche kortene, som du har lyst.

MobilePay og kontooverførsel

Vi har selvfølgelig også tænkt på dig, som ikke handler i vores genbrugsbutikker. Kunne du tænker dig at støtte Aarhus-afdelingen, så kan du overføre et valgfrit beløb via mobilepay.

mobilepay

Det er også muligt at lave en kontooverførsel til afdelingen.

kontooverførsel

Sammen kan vi hjælpe flere

Røde Kors Aarhus har over 40 aktiviteter i kommunen. Vores aktiviteter er drevet af frivillige og hvert år hjælper vi sårbare aarhusianere, som står i svære livssituationer. De indtægter vi får fra vores butikker, medlemskaber og førstehjælpskurser er afgørende for at vi kan hjælpe. Derfor siger vi, at med din hjælp, sammen, kan vi hjælpe flere.

Tak for din støtte.