Udforsk Moesgaard Museum

20. august 2021

Næste stop: MOMU! Røde Kors Aarhus inviterer på en gratis udflugt til Moesgaard Museum.

Moesgaard Museum er et spændende sted, som bestemt er et besøg værd. Tirsdag d. 31. august giver vi borgere 65+ mulighed for at udforske og opleve det arkitektoniske museum og de flotte udstillinger. I øjeblikket kan man blandt andet gå på opdagelse i særudstillingen om neadertalerne. Derudover kan man selvfølgelig besøge den berømte Grauballemand.

Bussen ruller fra Røde Kors butikken ved Bazar Vest kl. 9.30 og har endestation samme sted ca. kl. 15.

Omkring middag byder vi på frokost og dertilhørende drikkevarer i museets café, hvorefter vi bevæger os ud på en guidet tur rundt i museet.

Arrangementet er et særtilbud og finansieret af en pulje fra Sundheds- og Ældreministeriet, derfor er det gratis at deltage for borgere 65+.

Dato for udflugt til Moesgaard

Har du lyst til at udforske Moesgaard Museum sammen med os?

Tilmelding senest d. 27. august kl. 14, da der er et begrænset antal pladser. Pladser tildeles efter lodtrækning blandt alle tilmeldte +65-årige. Du tilmelder dig ved at sende en mail til aarhus@rodekors.dk. Husk at angive om du er over 65 år.

Vi glæder os til at se dig.