Vores genbrugsbutikker holder fortsat lukket indtil d. 1. marts

29. januar 2021

På baggrund af de nye udmeldinger fra regeringen og sundhedsmyndighederne holder vi fortsat lukket i alle vores genbrugsbutikker. Vi ser frem til at kunne byde jer alle velkommen i vores butikker d. 1. marts, hvor butikkerne vil være fyldt med en masse genbrugsfund og kæmpe smil fra de mange frivillige.

Selvom vores genbrugsbutikker er lukkede, skal det ikke stoppe dig i at shoppe alt det dejlige genbrugsguld, vi har. Tre af vores butikker afholder onlinesalg, så du har mulighed for at købe nye, brugte ting!

Holme, Tilst og Krydsfelt sælger online via deres Facebook sider, og på DBA. Når varen afhentes i butikken, følger vi selvfølgelig alle regeringens og sundhedsmyndighedernes retningslinjer.

D. 6. februar afholder Krydsfelten LIVE online auktionhvor de har indgået et samarbejde med Rikke, som vivise jer en masse skønt tøj frem inde på hendes Facebook side. Du kan læse mere om begivenheden her https://www.facebook.com/events/449751006402528/

Vi glæder os til at se dig!